Familjefoto och komplett My first year

Dåligt med uppdatering här nu, men tid och ork prioriteras på annat om dagarna. I korthet har detta hänt:

  • Vi fick dagisplats från och med 15 mars på ett dagis vi inte önskat. Vi står nu i överflyttningskö till ett annat dagis.
  • Jag fick nån energikick i söndag och gav mig ut för att springa. Fullständig isgata vid sjön förkortade min runda med cirka två kilometer så det blev bara knappa tre kilometer, men det var en start för i år i alla fall…
  • Idag har jag förbaskat ont i benen efter söndagens påhitt… 😛
  • Söndag eftermiddag var äldste bror Henric med familj på besök. Det blev en promenad ner till Ramnasjön i solen.
  • Det går bra på jobbet, fullt upp om dagarna!
  • Oliver lär sig nya saker i rasande fart, ska berätta närmare om det i ett eget inlägg lite längre fram.

Nu tänkte jag visa att jag framkallat lite kort och fått upp på väggarna; ett familjefoto samt fyllt Olivers ram med My first year! Tänk vad fort det har gått…

IMG_5419

My first year fotoram

Nu blir det sängen. Jag är så vansinnigt trött om kvällarna nu att jag skulle kunna stupa i säng samtidigt som Oliver antagligen, men finns alldeles för många måsten för att ha tid med det…

Kommentera

