Fotobok Thailand

Mm, sitter i soffan och äter ”nybakt” kanelbulle (bakades igår) med ett glas mjölk till. Plutten sover och Johan stack just ut i löparspåret. Härliga lugn och tystnad… 🙂 Tänkte jag skulle baka lite chokladbollar har sen som jag ska ha med mig till jobbet imorgon tillsammans med några bullar. Det är min tur att stå för fredagsfikat nämligen. Men för nu tänker jag bara njuta av lugnet en stund…
Hade en trevlig överraskning som väntade på mig när jag kommer hem från jobbet idag, nämligen fotoboken jag beställde förra veckan. I höstas fick jag nämligen en rabattkod hos Önskefoto på en fotobok som jag nu har utnyttjat och gjort en fotobok av våra Thailandsresa för snart två år sedan. Måste säga att jag är riktigt nöjd med resultatet och den var väldigt enkel och smidig att sätta ihop också. Kan nog hända att det kan bli en fotobok till eller två därifrån så småningom! 🙂

image

image

Kommentera

