Annelies 39-årskort

I torsdags fyllde min svägerska Annelie år och jag lyckades få iväg ett kort till henne, om än en dag försenat (som vanligt…). Har här använt mig av en stämpel som jag inte har själv, utan stämplat upp från svärmor; Sweet Tilda. Magnoliatag’en har jag klippt ut själv och chalkat, och högersidan fick prydas av utstansade Martha Stewart-fjärilar.

Sweet Tilda, Magnolia, Raising the Ceiling

Sweet Tilda, Magnolia, Raising the Ceiling

Sweet Tilda, Magnolia, tag, Grattis-stämpel, Magnoliatag  Sweet Tilda, Magnolia, Raising the Ceiling

Sweet Tilda, Magnolia, Raising the Ceiling

Stämpel: Sweet Tilda från Raising the Ceiling 2010
Distresser
Hud: Vintage Photo och Tattered Rose
Hår: Scattered Straw och Tea Dye
Klänning och skor: Victorian Velvet

Kommentera

