Nyårsafton 2012

2012 är slut och det står januari 2013 i almanackan. Tar alltid ett tag att vänja sig vid… Nyåret firades in i Rångedala med Johans bröder och respektive samt ett par till. Det blev trerättersmiddag, många skålar och glada skratt. Andreas och Sara stod för förrätten, vi för huvudrätten och Jennifer hade bakat en tårta till efterrätt!
Oliver somnade snällt på kvällen och sov förbi tolvslaget utan att vakna av några smällare. Efter att vi åkt hem somnade han om i sin egen säng utan problem också! Skönt.
Eftersom jag glömde ta med mig kamera (!!) så har jag inte så många bilder. Gick lös med Saras kamera men de bilderna har jag ju inte än, så ni får nöja er med lite mobilbilder.

image

Nyårsnaglarna

image

Även Plutten var finklädd kvällen till ära!

image

Jag och Johan stod för huvudrätt som blev helstekt oxfilé med örtfylld bakpotatis och portvinssås.

image

En liten låda raketer lyckades vi till slut få upp i luften.

image

Av de tre khom loyerna vi tände så gick det bäst för min, men den lyfte aldrig ändå. Det regnade för mycket...

Gott nytt år alla läsare, hoppas 2013 blir ert bästa hittills! 🙂

Kommentera

