Vaaar är Oliver?

Det har inte blivit så mycket bloggande den sista tiden, men dagarna rusar iväg och jag hinner inte med. Efter jobbet är det fullt upp med antingen handling, tvätt, städ, mat och leka med Plutten. När han somnat jag har suttit med julkorten varje kväll tills jag nästan somnat sittande över skrivbordet, sen upp nästa dag för samma visa. Nu sitter jag med slutspurten på korten och hoppas bli klar snart (helst ikväll) så jag kan posta dem i helgen eller senast måndag morgon. Helgen blir det inte så mycket pysslande då det ju är nån som fyller år på söndag… :O

Imorgon ska vi åka och ta Olivers ettårskort, hos en gammal klasskompis från Ljud&Bildskolan faktiskt. Vi får hoppas Plutten är på sitt bästa humör imorgon och inte blir allt för blyg och skraj. Tanken är att vi ska ta lite familjebilder också, så vi kan ju börja med dem så kanske han blir modigare sen.

På söndag är det då ettårskalas, med Johans familj. Det blir fika med tårta på eftermiddagen, om jag nu lyckas baka något ätbart… Min familj kommer få fira honom söndagen därpå hemma i Skillingaryd när vi åker hem för julen. Full rulle var ordet…

Bjuder på en bild från häromdagen i brist på annat.

2012-12-11 18.01.36

Kommentera

