Makemebabies.com

Hamnade på makemebabies.com vilket är en sajt som genom foton på två föräldrar genererar en bild på hur deras gemensamma barn kommer se ut. Var tvungen att testa, för att se om det skulle bli likt Oliver. Innan jag tryckte på klar fick jag välja kön och hudtyp, men jag valde auto-detect som skulle ha 90% korrekthet. Njaaaa… inte så likt om jag får säga det själv…. 😛

makemebabies

Superblondinen blev mulatt!? Som Ricard uttryckte det så ser det mer ut att vara ett kärleksbarn av Tiger Woods och Scary Spice, haha. Har dessutom inte den bebisen ett väldigt stort huvud!? Var tvungen att göra ett till försök, fast med en annan bild på mig. Denna gång lät jag sajten bestämma kön och det blev en tjej. Väldigt lik pojken här ovan. Samma frilla i alla fall. Nä, de var inte så bra på att gissa vårt barn! 😛

Kommentera

