Finare arbetsplats

Kom tidigt till jobbet idag så jag passade på att förfina mitt skrivbord lite 🙂

image

Apropå jobb så har jag ju jobbat en vecka nu. Har fortfarande lite ”jag-är-bara-praktikant-känsla” men å andra sidan börjar jag klara mig mer och mer på egen hand. Har fortfarande Daniel precis bredvid mig att fråga så fort det dyker upp något, men nu är det nog bara en tidsfråga innan han flyttar bort till sitt nya team på datortillbehör. Tur jag är omgiven av många andra experter om det skulle köra ihop sig 😉

Kommentera

