Lite Ullareds-inköp

Igår drog jag, svärmor och Jennifer till Ullared för lite shopping. På min lista stod bland annat blöjhinkspåsar, jacka och termobyxor samt kläder till Oliver. Jag kunde pricka av nästan allt på min lista, plus en hel del annat också förståss. Förutom tvättmedel, schampo, underkläder och sånt, så blev det bland annat två tröjor till mig =) Tänker inte fota allt jag köpte för det skulle bli ett väldigt långt och tråkigt inlägg, men här kommer lite av det.

Bilen var rätt välfylld när vi åkte hemåt… =P

 

2-delsset med jacka o byxor till Oliver, strl 86.

Fodrade regnbyxor, strl 80.

Sedan blev det självklart en hel hög med kläder till lilleman, i storlek 80-92, som jag ska beskona er från att visa upp 😛 Mycket kommer slås in till födelsedagspresenter och julklappar också. Är i det stora hela väldigt nöjd med köpen. Lite fler julklappar till andra förutom Oliver hade väl varit kul att pricka av, men när man inte vet vad man ska köpa så fanns det inte tid till att springa och fundera och leta.

Idag är det första lektionen i nästa omgång babysim. Har fått byta tid till 16:45 istället för 16:15 eftersom jag börjar jobba nästa vecka. NÄSTA VECKA! :O Måste säga att det är med lite skräckblandad förtjusning jag ser fram emot det. Får försöka njuta för fullt av mina sista mammadagar den här veckan nu! 🙂

One thought on “Lite Ullareds-inköp

Kommentera

