2,54 km

Måste ge mig en liten klapp på axeln att jag gav mig ut till slut i alla fall för regnet hängde i luften men jag klarade mig. Det har faktiskt varit några grader varmare ute idag än senaste veckan så det var riktigt skönt när man fått upp ångan. Gick väl ut lite för hårt för jag fick håll efter ungefär hundra meter och den höll i sig hela tiden. Strax innan två kilometer var jag en mikrosekund från att trycka på stopp-knappen, men tvingade mig runt sjön i alla fall. Målet var att klara 3km men pga håll fick jag ge upp efter 2,5.

image

One thought on “2,54 km

Kommentera

