Nyklippt

Väntar på bussen ner till stan nu och tänkte bara passa på att visa min ”nya” frilla. Jag hann faktiskt med att färga håret i morse innan jag gick till frisören så fick jag det gjort också. Var dessutom otrogen min vanliga frisör och gick till en nygammal salong som ligger precis runt hörnet från där vi bor. Hon var billigare och gjorde ett minst lika bra jobb så jag kan ha bytt permanent nu (observera ordvitsen, haha). Smidigt när det tar en minut att ta sig till frisören också liksom. Men nu får ni avgöra om jag ska byta eller ej, blev det godkänt? 🙂

image

2 thoughts on “Nyklippt

Kommentera

