15km på 30 minuter ;-)

Solen sken så jag gav mig ut på en barnvagnspromenad för om stund sedan. Velade lite om jag skulle ta lång eller kort runda, men det blev kort till slut. TACK GODE GUD för det! Har inte varit hemma länge och nu står regnet som spön i backen och det haglade så mycket nyss att ett billarm gick igång här i närheten. Jag hade inte varit så glad över att vara ute i det vädret med vagnen…

image

Men vilken runda jag gick sedan! Enligt Runkeeper gick jag hela 15 km på en halvtimme. Kolla in snitthastigheten och hur många kalorier jag brände. Jag är grym nu! 😉

image

Runkeeper har alltid rätt! Eller...?

Ps. Min runda var i själva verket 2-3 kilometer.

2 thoughts on “15km på 30 minuter ;-)

Kommentera

