Personligt besöksrekord

När jag loggade in på WordPress i tisdags undrade jag vad som hänt med min besöksstatistik. I en millisekund hann jag tänka att mina staplar brukar ju vara jämna och höga, nu var de ju så små! Tills jag såg stapeln längst till höger, för dåvarande dag. Stapeln var höög. 389 besökare! :O Och allt efter kvällen gick fortsatte den att växa, tills jag kunde konstatera att jag slutade på 472 besök. FYRAHUNDRASJUTTIOTVÅ. Där kan vi snacka besöksrekord för min del.

Personligt besöksrekord på min blogg 2012-08-21.

Jag blir ju väldigt nyfiken på vilka alla dessa besökare är, och vad de var ute efter. Är alla vänner till Peter och Tytti som ville se de få bilder jag lagt upp? Eller är det folk som googlat på flugsmällare och trott att jag har massa intressant information om dessa? Man undrar ju… Kul är det i alla fall! Synd bara det inte höll i sig 😉

Kommentera

