Bröllopskort till Peter & Tytti

Så var det dags för bröllop mellan våra vänner Peter och Tytti. Det har varit så fullt upp med Ölandsresa och annat pill så att göra ett kort till dem hade jag helt och hållet förträngt, så när svärmor i början av veckan frågade om jag gjort ett bröllopskort fick jag lite smått panik. Men så kollade jag genom min mapp på datorn med inspirationsbilder (fina Magnoliakort jag hittat på nätet och sparat ner) och där hittade jag ett kort med lite annorlunda vikning som jag blev sugen på att testa. Så drog jag fram min pärm med alla papper och började skära och vika. Och även om jag velade som jag alltid gör – ska jag ha det pappret eller det pappret – så flöt det på bra. Dagen därpå gjorde jag målningen som jag redan hade uppstämplad och på kvällen monterade jag ihop allt. Tada! Klart! Det flöt på så bra, och blev så himla bra, tycker jag. Är riktigt nöjd själv med detta kort som överlämnats till brudparet idag!

Wedding card, bröllopskort, Bridal Couple Magnolia

Wedding card, bröllopskort, Bridal Couple Magnolia

Wedding card, bröllopskort, Bridal Couple Magnolia

Wedding card, bröllopskort, Bridal Couple Magnolia

Stämplar: Bridal Couple från Magnolias Wedding Collection, bakgrundsstämpel okänd
Distresser
Hud: Vintage Photo och Tattered Rose
Hår Tilda: Vintage Photo och Walnut Stain
Hår Edwin: Walnut Stain
Brudbukett och corsage: Milled Lavender, Dusty Concord och Peeled Paint
Edwins kostym och skor: Black Soot
Tildas brudklänning och skor: Black Soot
Edwins slips: Milled Lavender och Dusty Concord

Tidsinställt inlägg.

Kommentera

