Host host :-(

Det är lite av sjukstuga här hemma nu. Efter Öland har både jag och Johan blivit lite krassliga. Johan åkte på en tokförkylning som tagit hans röst och jag hostar som en gammal piprökare eller nåt. Nu sitter jag och lyssnar på hur Plutten hostar (i sömnen?) via babyvakten och det skär i hjärtat på mig varje gång. Oliver har haft en jobbig hosta sedan han föddes och det har gått lite i vågor hur mycket han hostar. Det har varit bra ett tag men kanske är den tillbaka igen :-/ Måtte han bara slippa bli förkyld nu också.
Imorgon är det som sagt bröllop så jag hoppas jag slipper en hostattack i kyrkan! Men nu är det väl bäst jag går och lägger mig så jag orkar med en lång dag imorgon. Olivers hosta verkar ha slutat nu med och mina naglar har nog torkat. God natt!

image

Kommentera

