Shoe shopping with Plutten

Nu, den här veckan när semestern är slut – då kom sommaren! Temperaturen har legat runt tjugo grader och vinden är varm och skön för en gångs skull. Tog mig en promenad ner till stan och blev nästan överraskad över hur varmt det faktiskt var! Hoppas det håller i sig till lördag när det är bröllopstime! 🙂
Nere i stan gick jag in på Din Sko och kikade lite. Har varit ute efter ett par skor till Oliver som han kan ha nu, efter de små blå han fick i doppresent av mormor och morfar och de höstkängor han fick samtidigt av morbror Stefan med familj. Jag hittade faktiskt ett par, riktigt tuffa som passade bra, som jag slog till på. Nu är Oliver tuffast i stan 😉

image

image

Med hem följde även ett par badbyxor till Oliver, då nästa termin på babysimmet börjar om några veckor! 🙂
Sedan blev det en väldigt svettig promenad hem, pust! Och tack vare Runkeeper så vet jag att jag har 1,8 km hem från stan (Åhléns). Det ni!

Kommentera

