Christians 40-årskort

Det här kortet satt jag och slet med dagarna innan Öland. När vi åkte var det nämligen tvunget att vara klart, eftersom vi skulle på kalaset på hemvägen sedan. Jag hann klart, men det var i sista skriket… (framförhållning som vanligt 😉 ). Målningen blev väldigt lik den jag gjorde till min pappa förra året, till och med i samma färger men så kan det bli ibland. Lovar att göra i en annan färg nästa gång jag använder stämpeln 😉

Edwin with hat

Edwin with hat Magnolia Fortune Collection

Edwin with hat Magnolia Fortune Collection

Edwin with hat Magnolia Fortune Collection

Edwin with hat Magnolia Fortune Collection

Edwin with hat Magnolia Fortune Collection

Edwin with hat Magnolia Fortune Collection

Stämpel: Edwin with hat från Magnolias Fortune Collection
Distresser
Hud: Vintage Photo och Tattered Rose
Hår: Walnut Stain
Kostym, väst, skor och hatt: Black Soot
Plastrong och band i hatten: Bundled Sage
Pipa: Walnut Stain

Kommentera

