Öland bra men hemma bäst!

Nu ligger jag nedbäddad i min (vår) egna säng igen, härligt. För det går ju inte komma ifrån, borta bra men hemma bäst!! Vi var hemma runt halv nio ikväll efter grillkalas hemma hos mellanbror och har sedan dess packat upp lite grann men sparat det mesta till imorgon. Oliver var faktiskt vaken nästan hela bilresan till Borås men somnade sedan snällt när vi kom hem. Tror nog att även han tycker det är lite skönt att va hemma igen 😉
Imorgon börjar Johan jobba igen. Tillbaka till vardagen och rutinerna. Han hoppas dessutom att kunna börja spela innebandy nu igen då det känns bra i knät äntligen, så det kommer bli fullt upp här. Dagarna kommer väl rulla på så fort att det kommer vara jul innan vi hinner säga ettårskalas…

Bilder från dagen och veckan kommer…kanske…nog, eventuellt. Om jag orkar, har tid och lust när jag lagt in alla bilder från mina båda kameror. Och fått ett gäng från Sara också. Så länge får ni en bild från idag på lite gott jag plockade i mamma och pappas trädgård och som jag och Oliver åt upp 🙂

image

God natt!

Kommentera

