Inga lata dagar här inte

image

God morgon! Klockan har precis passerat nio och jag själv har precis passerat två kilometer med Runkeeper! 🙂 Killarna var ute och sprang igår så då ville inte jag vara sämre jag, så det fick bli en morgontur nu. Inga lata dagar på Öland inte 😉 Nu sitter jag ute i trädgården och njuter av solen och lite fågelkvitter (och lite ladugårds”doft”).
Det blev ingen uppdatering igår för det hände inte så mycket bloggvänligt helt enkelt. Vi tjejer åkte in till Borgholm och till Kalmar för lite nödshopping av en luftmadrass och mathandling för att fylla upp kylskåpet. Det blev min tur att sköta matlagningen så det blev spagetti och köttfärssås 😉 På kvällen spelade vi trädgårdsyatzy och kollade på film.
Idag har vi pratat om att ta djurparken men just nu verkar faktiskt vädret vara lite för bra för det, men vi får se.
Nähä, nu ska jag gå in och se om de andra vaknat och fått fram någon frukost!
Have a good one!

Kommentera

