Svettig barnvagnspromenad i värmen

Det ser inte ut att vara speciellt varmt ute nu, men termometern visade 24 grader innan jag gick ut. Och det känns! Men det var riktigt skönt ute, om än svettigt att traska runt med barnvagnen i nästan 50 minuter. Använde mig av Runkeeper idag också, men inte för att kolla tid och hastighet utan bara för att se hur lång sträcka jag gick, vilket var lite mer än 4 km. Nu sitter jag bakom huset och har attackgosat med en kelsjuk Ronja en stund för att Plutten skulle få sova klart i vagnen, men han vaknade så fort jag stannade så klart… Men det gick bra att sova i sittvagnen också i alla fall kan jag konstatera efter min promenad, så länge den rörde på sig då…

image

image

Ikväll blir det torget och backstagefotografering igen, när Brolle står på scen. Om inte prognoserna med massa regn slår in för då stannar nog jag och min kamera hemma 😛

Kommentera

