Det här kan ju inte vara spam! ;)

Jag får en del kommentarer på min blogg som WordPress klassar som spam. WP gör ett riktigt bra jobb måste jag säga, för kommentarerna i sig är oftast inget konstiga utan ser helt normala ut (dvs inget Google Translate, inga skumma länkar eller annat konstigt, utan helt vanlig svensk text), men däremot är mailadresserna och webadresserna lite suspekta. Denna kommentaren jag fick häromdagen hade visserligen en konstig mailadress, men inte kan väl detta vara spam inte! 😉

I dont know what to say. This blog is fantastic. Thats not really a really huge statement, but its all I could come up with after reading this. You know so much about this subject. So much so that you made me want to learn more about it. Your blog is my stepping stone, my friend. Thanks for the heads up on this subject.

Självklart måste det ju vara någon som tycker min blogg är helt fantastisk… eller…?? =P Det bästa är att  kommentaren var lagd på ett av mina allra mest fantastiska och intressanta inlägg på länge, nämligen –>DETTA <– 😀

Kommentera

