Vår midsommarplutt!

På midsommarafton slog tanken mig att det vore ju kul att få en bild på Oliver i midsommarkrans, men då fanns det inte tid för mig att åka och plocka några blommor och jag är tveksam om det hade blivit någon krans även om jag hade haft blommor att jobba med! 😛 Jag hoppades på att någon annan hade en krans jag kunde låna, men det var dåligt med det. På kvällen kom Sara och Andreas, och Sara hade med sig en krans. Dock kom de precis när vi nattat Plutten för natten så det blev inget med det.

På midsommardagen var det grillparty uppe hos Johans farmor och farfar som firade 60-årig bröllopsdag, och då var Sara så snäll att hon gjort en ny midsommarkranskrans, bara till Oliver!! 😀 När regnet dragit förbi och solen till och med tittade fram lite grann så var det raka vägen ut i trädgården och så gick både min och Saras kamera varma, haha. Tusen tack Sara att du gjorde en ny krans och jag fick mina midsommarbilder på Oliver! 🙂

Vad är det här för konstigt??

Instagram-bild som hamnade på Facebook.

Foto: Sara

Oliver saknade nappen så det blev fingrarna i munnen hela tiden…

Idag är det höstväder med hällregn, blåst och molnig himmel. Det blir inomhus idag med andra ord!

Over and out!

2 thoughts on “Vår midsommarplutt!

Kommentera

