Magkatarr!

Fortfarande med magsjukan i färskt minne så åker jag på magkatarr! Igår var allt frid och fröjd, jag mådde bra igen, men säg den lycka som varar 😛 Igår kväll började jag må lite konstigt igen och äta gick inte. Det tog stopp nästan direkt och lite kom till och med upp så min första tanke var att magsjukan var tillbaka!! :O
Gick och lade mig med ett svagt illamående och somnade till slut (och drömde om Magnus Ugglas ”Trubaduren” hela natten?!). Imorse ringde jag mamma och pappa och fick höra att jag åter igen gått i mammas fotspår och uppenbarligen fått magkatarr som hon haft igår kväll. Idag har jag ett lätt illamående, molande magont och rapar surt stup i kvarten. Orken har jag tappat bort någonstans också men har ändå lyckats göra en halvslarvig dammsugning och färgat håret. Nu har jag landat i soffan och tänker inte göra många fler knop idag!
Så, nu har jag gnällt klart och fiskat färdigt efter sympati 😉

Kommentera

