My Moment drickyoghurt

Jag har via Smartson fått ett erbjudande om att få bli testpilot av My Moment drickyoghurt från Lindahls Mejeri, med aktiv bakteriekultur. Det nappade jag på för jag tycker drickyoghurt är ett gott och smidigt mellanmål när man börjar bli lite småsugen, vilket jag ofta blir nu när det blir ganska tidiga morgnar med en liten bebis här hemma 😉 Man får välja mellan vanilj, jordgubb eller blåbär och jag tycker alla verkar goda, men skulle jag välja en så får det nog bli jordgubb. Eller vanilj… Eller? 🙂 Ta chansen att bli testpilot du också, det är bara att att klicka på bilden nedan eller –> HÄR <–.

MyMoment

My Moment drickyoghurt

Kommentera

