Mors dag-kort 2012

Mitt kort till mors dag i år gjorde jag i god tid. Hade det klart att läggas på lådan i torsdags. Det var i alla fall planen. När jag torsdag kväll kom på att jag glömt posta kortet tänkte jag att jag får göra det på fredagen istället. När jag på lördag förmiddag upptäckte att jag åter igen glömt posta brevet gick jag och småsurade halva dagen. Men bättre sent än aldrig, så måndag kom brevet äntligen på lådan och idag nådde det mottagaren.

Blev väldigt nöjd med målningen denna gång, med alltihop faktiskt. Det var första gången jag använde Tea Dye till hårfärg vilket jag tycker blev väldigt bra!

Tilda with balloon 2011 You Are So Special Magnolia

Tilda with balloon 2011 You Are So Special Magnolia

Tilda with balloon 2011 You Are So Special Magnolia

Tilda with balloon 2011 You Are So Special Magnolia

Mors dagkort scrappat insida text

Stämpel: Magnolias Tilda with balloon från You Are So Special 2011
Distresser
Hud: Vintage Photo och Tattered Rose
Hår: Tea Dye
Klänning, strumpor och hårband: Dusty Concord
Skor: Walnut Stain
Ballong: Scattered Straw

Kommentera

