Min första mors dag

Jag har precis avnjutit en frukost som vilket hotell som helst skulle bli avundsjuk på, nämligen en frukost a la Johan, serverad på min första mors dag-present någonsin, en sängbricka från Interiora 🙂
Jag var uppe med Plutten imorse mellan sju och åtta och när han ville sova lite till så gjorde jag gladeligen det också. Under tiden gick Johan upp, gick och handlade och gjorde i ordning den här godde-frukosten!

image

image

image

Idag skiner solen från blå himmel redan så det får bli en dag ute så mycket vi kan tror jag.
Till sist vill jag passa på att skicka ett jättegrattis till kusin Helena och hennes David som inatt fick en söt liten flicka! Där kan vi snacka mors dag-present! 😉

Kommentera

