Bilder från dagens babysim

Idag tänkte jag bjuda på ett gäng bilder som jag inte är fotograf till, utan där jag faktiskt befinner mig framför kameran. Händer ganska sällan faktiskt, men idag tog Johan ut en föräldradag för att kunna följa med till babysimmet och agera pap(p)arazzi 😉 Och JA, badmössan är obligatorisk! 😛

Redo att hoppa i plurret

Sjunger i ring

Undrar vem som har roligast… 😉

Leksaken smakar säkert gott…

Sötnosen! 🙂

En ledare häller vatten över huvudet på pluttis.

Idag fick de även ”dyka” från en flytande madrass. Foton: Johan

Nu är det bara en gång kvar av babysimmet och sedan är det sommaruppehåll men jag tänkte faktiskt fortsätta även till hösten igen. Annars känns ju nästan denna kursen lite bortkastad om man inte fortsätter 🙂 Men nu måste jag kila till affären o akutköpa lite grädde till Johans matlagning. Over and out!

Kommentera

