Malins 31-årskort

I söndags fyllde min Siba-vän Malin år och hur gärna jag än ville få iväg ett kort till henne förra veckan så hann jag bara inte göra klart det i tid, så det kom inte fram förrän igår eller idag, men bättre sent än aldrig?? Jag har här använt mig av två nya stämplar som jag köpte vid senaste Magnolia-besöket, nämligen Princess Party Tilda samt textstämpeln Have a SUNNY day. Det var första gången jag målade en Tilda med svart hår, vilket är lite klurigt, då det gäller att tona håret utan att få det att se grått ut. Tycker väl ändå att jag fått till det helt okej för att vara ett första försök =)

Princess Party TIlda Magnolia svart hår black hair

Princess Party TIlda Magnolia svart hår black hair

Princess Party TIlda Magnolia svart hår black hair

Stämplar: Magnolias Princess Party Tilda från Princes & Princesses 2012 och Have a sunny day från Summer Memories 2012
Distresser
Hud: Vintage Photo och Tattered Rose
Hår: Black Soot
Klänning och strumpor: Dusty Concord
Skor: Walnut Stain
Krona: Wild Honey (och glitterlim)

One thought on “Malins 31-årskort

Kommentera

