Unge herr sömntuta

Att Oliver är pappas pojk råder det inga tvivel på. Han är varm som ett element precis som sin far så inatt sov han faktiskt utan pyjamas och verkar inte ha frusit för det.
Imorse vaknade han klockan sex så jag lyfte över honom till vår säng och lade honom på mage. Tänkte han ville ligga och leka lite, men huvudet var visst tungt så han somnade om, på mage. Vid halv sju var vi dock uppe och bytte blöja och hann säga hej till Johan innan han cyklade till jobbet.
En amning och efter sju somnade vi om igen. Här kan dock jag ha somnat före Plutten 😛 Nu vaknade jag till efter nio och undrade om inte lilleman tänkte vakna också, men icke? Han ligger fortfarande och sussar sött medan jag sitter och äter frukost i lugn och ro. JAG gick upp före honom! Första gången det hänt tror jag. Undra när han tänkt vakna?

image

Nu hör jag nåt inne från sovrummet. God morgon unge herr sömntuta! 😀

Kommentera

