Loppisfynden

Tänkte jag skulle visa upp fynden jag gjorde på loppisen igår!

Flytväst upp till 15 kg. 30 kr.

Badrock med Snobben. 20kr.

Lite clear stamps och andra scrapprylar. 20kr

En liten fåtölj till Oliver. 80kr.

Köpte även två barnböcker för fem kronor styck samt två ramar för 15kr styck, men ramarna tänkte jag att jag kunde visa när jag har fyllt dem med fina foton! 🙂

Idag kom de foton jag ville haft förra veckan. Ringde Fuji Direkt och de var så snälla att de gjorde en omkopiering och skickade en ny order på mina bilder. Väldigt snällt av dem när Posten slarvar bort mina bilder. Fast de kanske dyker upp om ett halvår så som några brev gjorde som jag skulle fått i höstas och istället dök upp för en månad sedan??

One thought on “Loppisfynden

Kommentera

