Bra och dåligt igår

Igår hände både bra och dåliga saker…

Dåligt: Efter en ”kattolycka” fick jag akut tvätta. Bra: Jag slipper tvätta idag.
Dåligt: Kom på att jag hade en femhundring i ena bakfickan på de jeans som åkte i tvätten. Bra: Den visade sig vara helt oskadd!
Bra: Jag lagade smakportioner till Oliver. Dåligt: Han tyckte inte om det.
Bra: Jag fick äntligen klart bröllopskortet till Andreas och Sara. Dåligt: Jag har fortfarande insidan kvar…
Dåligt: Klänningarna jag beställt från Nelly.com har fortfarande inte kommit. Bra: Det fanns en kvar av min ”reservklänning” på Lindex i rätt storlek.
Dåligt: Fotona jag väntar på från Fuji har heller inte kommit fast de skickades från dem i fredags. Bra: Finns inget bra med det…
Dåligt: Jag höll på att bli påkörd av en övningskörare. Bra: Jag blev inte påkörd.
Bra: Jag kunde hålla Olivers mat- och sovschema hela dagen. Dåligt: Johan råkade gå in i glasdörren till tv-bänken så vi hade glassplitter över hela vardagsrumsgolvet.
Bra: Oliver somnade redan halv åtta! Dåligt: Han höll mig vaken mellan två och tre inatt.
Bra: Totalt sov Oliver mellan halv åtta och sju imorse! 😀

Idag hoppas jag fylla på bra-listan 😉

Kommentera

