Nytt liv för min bröllopspysselblogg!

Idag fick min bröllopspysselblogg nytt liv i och med en flytt till WordPress. Eftersom jag mer eller mindre skyr blogg.se som pesten så har jag länge velat flytta bloggen till WP, men eftersom samma namn var upptaget här så har det inte blivit av. Nu idag fick jag idén att döpa den till Pyssel  & Papp, dels för att den ju faktiskt handlar om just det, men det är också en liten referens till en sketch med Galenskaparna & After Shave som jag ju var himla förtjust i en gång i tiden. Jag gillar dem fortfarande, och kommer alltid att göra, men jag är väl inte lika fanatisk längre.. 😉

Välkommen in till
Pyssel & Papp

I alla fall, nu finns allt mitt bröllopspyssel och lite till här på wordpress att läsa och inspireras av. Eftersom jag nu har alla  mina tre bloggar samlade på ett och samma ställe blir det lättare för mig att uppdatera, och kanske att denna pysselblogg får nytt liv och blir uppdaterad lite oftare igen också. Vågar inte lovar något, men vi får se… 🙂

Hela dagen har för övrigt gått i pysseltema med ett besök på Magnolia på förmiddagen där jag fyllde på mitt blomlager och det blev en Tilda och en Edwin också 😉 Nu när Plutten äntligen somnat så tänkte jag sätta mig och pyssla lite med ett kort som behöver bli klart. Det är mycket nu, med födelsedagar, bröllop och bebisar. Färdiga kort kommer upp här så fort de nått mottagaren! 🙂

Trevlig fortsatt lördagkväll!

Kommentera

