Grattis Jessica och Willy!

Idag skickar jag ett STORT grattis till kära Jessie och hennes man Willy som fick en liten söt son inatt! Bebisen var inte beräknad förrän om en vecka så jag var minst sagt chockad imorse när jag fick ett mms med en liten liten kille. Ville gärna skriva här direkt men ville åtminstone vänta tills de själva släppt nyheten på Facebook, men nu har jag sett det där så nu antar jag att det är fritt fram här 🙂

image

Bild lånad från http://2.bp.blogspot.com

Är så otroligt glad för deras skull och jag kan knappt vänta tills jag får träffa den lille! 🙂

Kommentera

