Hoppsan!

När jag kom upp imorse hittade jag inte Ronja. Eftersom jag inte såg henne igår kväll innan jag gick och lade mig så började jag undra var hon kunde vara. Gick till balkongdörren och kikade ut, och där utanför satt hon. Hoppsan! Tydligen hade hon smitit ut igår när vi öppnade för att vädra lite och sedan varit ute hela natten. Tur hon har tjock päls 😉

Idag har vi precis varit nere i Knalleland för att köpa en byrå till Plutten. Vi (dvs jag) hade valt ut en vit byrå med fem lådor från Jysk, men tyvärr hade de inga hemma i lager just nu. Vi fick göra en beställning på en som vi kan hämta om en vecka ungefär.

Basel, vit 5-lådors bred. Bild lånad från Jysk.se

Anledningen till detta inköp är att skötbordet, där vi nu förvarar alla Olivers kläder, håller på att svämma över. Och det lär ju inte bli mindre med saker till honom. I denna byrå ska vi nog kunna förvara både kläder och leksaker ett tag framöver! 🙂

Annars händer inte mycket idag. Jag fortsätter träna magmusklerna med min hosta 😦 Hade varit trevligt om jag kunde börja bli bättre snart, men än syns inget slut på det här eländet.

Over and out!

Kommentera

