Mamma kallar mig pissunge!

God morgon alla ni som brukar läsa vad mamma skriver här. Japp, det är Oliver här som skriver för mamma har faktiskt lagt ifrån sig sin telefon medan hon börjat kolla på en film. Tänkte jag skulle berätta lite hur det är nu, sanningen så att säga. Idag tänkte jag avslöja att hon ger mig hemska öknamn bara så där!
När vi vaknat imorse låg jag snällt kvar i sängen medan mamma smet upp och klädde på sig och sånt. Sen kom hon för att hämta mig och lade mig på skötbordet. När hon tagit av mig blöjan och stod och lade ner den i blöjhinken så blev låg väldigt akut kissnödig. Så jag kissade!
Mamma såg väldigt rolig ut när hon under en kort sekund undrade varifrån det rann. Det såg ut som om hon trodde taket läckte eller så, men när hon såg att det kom från mig blev liv på henne, hihi. Så jag slutade kissade och hon suckade åt mig. Då kissade jag lite till, haha! Tydligen hade jag lyckats pricka både mammas byxor, strumpor och badrumsmattan!! Haha!
Sen skulle hon hålla på och torka mig och krångla och sätta på ny blöja, och under tiden kallade hon mig pissunge hela tiden! Hur schysst är det då? Jag var ju kissnödig!!
Nä nu ska jag nog ta och sova lite. Jag brukar göra så, jag väsnas lite på morgonen så mamma måste gå upp. Då lägger hon mig alltid i soffan, perfekt för mig att fortsätta sova lite då! Ska bara ta ett självporträtt så ni säkert vet att det är jag som skriver. Tja då!

image

4 thoughts on “Mamma kallar mig pissunge!

  1. Hej lilla goding!! Va underbart det var att få träffa dig igår!! Tur du sätter dina föräldrar i arbete, annars blir de kanske lite slöa 😉

Kommentera

