Simmat

Ännu mera ego här! Idag packade jag träningsväskan och åkte ner till Stadsparksbadet när Johan kommit hem från jobbet. Har faktiskt riktigt längtat efter att få glida ner i vattnet och simma lite. Ja okej, jag erkänner – jag har längtat till att glida ner i bubbelpoolen efteråt! 😉 Femtio längder klarade jag av i alla fall innan jag fick min belöning i bubbelpoolen, för första gången på cirka ett år!

Det är jätteskönt att få komma iväg någon timme så här och få vara mig själv, men sen är det himla skönt att komma hem igen och få pussa lite på Oliver igen! 🙂

Kommentera

