Sportlovsöppet i djurparken

Som jag berättat så tog jag och Jessie en promenad i djurparken i fredags när de hade sportlovsöppet. Solen sken från blå himmel så det var jätteskönt ute. Hade självklart med mig kameran och några bilder blev det, men bara tre som är värda att visa upp.

Gepardunge, Borås Djurpark

Gepardunge, ungefär 6 månader gammal.

Sibirisk tiger i snö, Borås Djurpark

Sibirisk tiger

Gibbonapa, Borås Djurpark

Gibbonapa

För de som undrar, <ironi>ni är säkert en stor skara</ironi> så håller jag på och jobbar med mina gallerier som legat nere… ganska länge nu. Men snart så! Håll utkik! 😉

Over and out!

2 thoughts on “Sportlovsöppet i djurparken

  1. Fina bilder som vanligt, blev sugen på o åka dit igen!!! Sorry för allt tjat om gallerierna… 😛 Men vi är många (lr kanske bara jag…) som ser fram emot o kunna se dem igen!

Kommentera

