Inbjudningskorten till Olivers dop

Ja idag ska förhoppningsvis alla inbjudningskort till Olivers dop ha kommit fram. Det har varit lite knepigt att hitta tid till att pyssla ihop tio kort, men jag gjorde dem ganska enkla så till slut blev de klara och hamnade på lådan i alla fall. Lite kul att jag fick användning av de små punchers jag fick i paket av Anna för länge sedan! 🙂

Får även visa ett av mina favoritkort på Oliver som jag tog i soffan förra veckan. Hela tanken med den fotograferingen var att få ett fint foto till just dessa inbjudningskort och det tycker jag att jag lyckades med. Har medvetet låtit bli att visa det tills nu 😉

Inbjudningskort dopInbjudningskort dopInbjudningskort dop inbjudningstextInbjudningskort dop

Och här är världens sötaste kille som tröttnat på att vara fotomodell och somnat! ❤

Over and out!

One thought on “Inbjudningskorten till Olivers dop

Kommentera

