Alla hjärtans dag 2012

Här kommer ett litet mer utförligt inlägg om alla hjärtans dag igår! Då det var fullt upp med jobb, pack för Interiora och veckohandling så var det ganska sent på kvällen vi kunde fira när vi åt vår middag innan vi stöp i säng. Livet som egenföretagare och småbarnsföräldrar är inte så romantiskt så det var precis vi både hann och orkade med att mysa något alls! 😛

Det här med present hade jag inte lagt allt för mycket energi på så det blev en strut med lite finare choklad i, en hjärtformad klubba och ett kort. Av Johan fick jag däremot en ny huvudkudde, och inte vilken kudde som helst utan en riktigt fin dunkudde från Lord Nelson, givetvis inköpt på Interiora! 🙂 Den är hur mjuk o go som helst så jag är helt övertygad om att jag sov lite extra bra inatt 😉

Lord Nelson dunkudde 51/49

Bild lånad av Interiora.se

Tänkte även visa kortet jag i halv panik scrappade ihop till Johan timmarna innan han kom hem från jobbet. Jag har skrivit det flera gånger nu att det är ett ihopstressat kort och den här gången menar jag det verkligen! Hade gärna velat göra mer av kortet på framsidan, men det fanns det helt enkelt inte tid till. Av målningen är jag nöjd med ansiktet.

Magnolia LADYBUG TILDA Rubber Stamp Raising the Ceiling 2010 Magnolia LADYBUG TILDA Rubber Stamp Raising the Ceiling 2010 Magnolia LADYBUG TILDA Rubber Stamp Raising the Ceiling 2010 Stämpel: Ladybug Tilda från Raising the Ceiling 2010
Distresser:
Hud: Antique Linen, Vintage Photo och Tattered Rose
Hår: Tea Dye och Walnut Stain
Kläder: Victorian Velvet

One thought on “Alla hjärtans dag 2012

Kommentera

