Wordfeud och tisdagsmiddag

image

Helt okej start på denna omgången i Wordfeud måste jag säga 😉

Igår var jag på BVC med Oliver igen och nu närmar han sig femkilosstrecket med stormsteg, 4 795 gram visade vågen och hela 57 centimeter har han blivit.
Efter BVC blev det en och en halv timmes promenad med Jessie som blivit stor och rund om magen nu. Kan knappt fatta att två vänner till mig ska ha barn till våren, just när jag själv fått barn, kan inte bli bättre! 🙂 Igår var dessutom Marty på sitt ultraljud och fick äntligen se sin lill* för första gången, spännande! 🙂

Ikväll lagade min älskling pestolax till mig, gott värre!

image

Ha en bra kväll!

Kommentera

