Till tandläkaren

Sitter just nu på bussen på väg ner till stan, men utan barnvagn denna gång. Plutten har jag lämnat hemma tillsammans med svärmor/farmor som gärna ställde upp idag när jag har tid hos tandläkaren (håll tummarna för mig). Oliver var vaken när jag åkte men tror nog han sover sött väldigt snart, eftersom han var vaken större delen av natten och höll mig och Johan vakna. Så lite trött är man allt idag… Kanske somnar i tandläkarstolen?
Bjuder på en några dagar gammal bild idag! 🙂

image

One thought on “Till tandläkaren

  1. Han är ju så SÖT att man bara vill nypa lite i honom 😀 Låter för brutalt att säga att man vill äta upp honom ju 😛 hihi! Baka på, MEN glöm inte två formar eller var smart och använd en muffinplåt 😛 Din vän här hade alldeles för bråttom 😉 Kramar

Kommentera

