Julkort 2011

Kom på att jag har ju glömt av att visa förra årets julkort, så nu, lagom till julen är utdansad och den är glömd för den här gången så kommer här de 14 julkort jag pysslade ihop förra året. Jag hade gärna gjort några till då jag hade ytterligare några vänner jag ville skicka till, men tiden räckte inte till så det fick bli som det blev.
Hade gärna klistrat in en bild på en nyfödd tomtebebis, men då Oliver inte kom förrän samma dag korten skulle postas fick jag göra en nödlösning 😉

Textstämpel från Forma Hantverk, tomte från Slöjddetaljer

Merry Little Christmas 2010 - Tilda With Hanging Heart

Tilda With Hanging Heart (Merry Little Christmas 2010)

TILDA WITH FIR Magnolia Rubber Stamp Merry Little Christmas Collection

Tilda with fir (Merry Little Christmas Collection 2010)

Magnolia - Sweet Christmas Dreams - Edwin on Christmas Eve

Edwin on Christmas Eve (Sweet Christmas Dreams 2011)

Blandade småstämplar. Papper och textstämpel från Forma Hantverk.

Tilda with fir (Merry Little Christmas Collection 2010)

Tilda with fir (Merry Little Christmas Collection 2010)

Magnolia Snowman with star
 Snoowie With Star (So Jolly Collection)

Blandade småstämplar

TILDA IN WINTER NIGHT Magnolia Rubber Stamp Merry Little Christmas Collection 2010

Tilda in winter night (Merry Little Christmas Collection 2010), Sled (Winter Collection 2008)

Blandade småstämplar, bl.a från Forma Hantverk

Edwin on Christmas Eve (Magnolia Sweet Christmas Dreams 2011)

Edwin on Christmas Eve (Sweet Christmas Dreams 2011)

Forma Hantverk, Snowman with star Magnolia

Textstämpel från Forma Hantverk och Snoowie With Star (So Jolly Collection)

Forma Hantverk, Snowman with star Magnolia

Textstämpel från Forma Hantverk och Snoowie With Star (So Jolly Collection)

Magnolia Winter night background, Tilda with fir

Winter night background (Winter Collection 2008), Tilda with fir (Merry Little Christmas Collection 2010)

Insidan

Photoshoppad lösning 😉

Handgjort av Martina, stämpel, Forma Hantverk

På baksidan stämplades alla kort med min specialbeställda stämpel från Forma Hantverk

Så där ja! Nu ska jag göra mig klar för att åka och hälsa på svärmor/farmor och svärfar/farfar!

Over and out!

2 thoughts on “Julkort 2011

Kommentera

