Sömn, snea hus och sexårskalas

Då var den här helgen över. Vi är hemma sedan ett par timmar tillbaka. Jag parkerade mig i soffan med plutten och Johan framför datorn.
Jag och Johan har sovit väldigt bra inatt, bättre än på länge. Jag kunde sova även utan Oliver, men på morgonen låg jag till slut och väntade på att mamma skulle komma upp med honom för då behövde jag bli mjölkad rent ut sagt, haha. Vid åtta kom hon upp så jag ammade och sedan sov familjen Kallin ett par timmar till. Var gott att ta igen lite missad sömn. Under tiden drömde jag en väldigt skum dröm om ett lutande höghus som vi befann oss i…
Tack snälla mamma och pappa för att ni tog hand om lilleman inatt så vi fick sova. För det fick inte de, plutten hade visst gjort ett bra jobb med att hålla dem vakna stor del av natten…
Idag var vi på sexårskalas för Jakob och jag testade min nya blixt lite grand. Har inte lagt in bilderna än så ikväll får ni nöja er med ännu en mobilbild. Jag är glad att han är vaken nu i förhoppning att han kanske sover inatt då.
Imorgon blir det BVC för att se om plutten växt något mer.

image

2 thoughts on “Sömn, snea hus och sexårskalas

  1. Mest intresserad av vad du tyckte om blixten.Den kanske var bra trots att det var en Canon 😉
    PS: Visst är Oliver fin, kan inte bli annat med sådana föräldrar !!!
    Ha de gött o hälsa Johan att skivan var GRYMT bra.

Kommentera

