Oliver har satt pappa på prov!

Är nyss hemkommen från en minst sagt trevlig kväll med jobbarkollegorna där vi tackade av butikschefen Per med middag på Köket och vidare festeri hemma hos Alex. Var länge tveksam om jag skulle åka men ångrar definitivt inte att jag följde med till slut. Johan och Oliver skulle få ha en mammafri kväll bara de två. Jag ammade Oliver och mjölkade ut så mycket jag kunde innan jag åkte så skulle han nog vara i goda händer hemma hos pappa. Jag hade ändå inte tänkt stanna så länge, bara käka middag och sen åka hem.
Efter maten bestämde jag mig ändå för att följa med en liten stund hem till Alex, vilket visst blev några timmar sedan. Men när man inte längre träffar de här människorna varje dag var det himla skoj att få skratta ihop med dem igen. Hann även bugga mig alldeles yr ihop med Mustafa, haha.
Framåt elva så meddelade dock Johan att Oliver nog ville äta igen så då var det till att packa ihop och köra hem. Var hemifrån i fem timmar och under den tiden hann Oliver visst sätta pappa på prov ordentligt 😉
Har tyvärr ingen bild från kvällen i mobilen och orkar inte plugga in kameran nu så det får bli en bild från igår på en sovande liten plutt.

image

4 thoughts on “Oliver har satt pappa på prov!

  1. Men va skönt att det ändå funkade så tidigt och hela 5 timmar är ju kanon! 🙂 Duuu.. jag skaffade mig precis ett WP konto… guuud va krångligt det verkar juu :/ Nej hua, loggar ut där och kanske kollar igen när jag inte återhämtar mig från en feberstinn natt 😛 Kramar

  2. Oj, det var inte dåligt att lämna honom i så många timmar. Du är en sån modern morsa ;).

    Vad synd att vi inte kunde komma idag! Hoppas vi får möjlighet att träffas snart!

    Kram

Kommentera

