Det kom ett blommogram

Igår ringde det från Brändmarks blommor och sa att de hade ett blommogram till oss och undrade när vi var hemma för leverans. Senare på eftermiddagen så ringde de på dörren och lämnade av tre stora fina röda rosor. Var självklart nyfiken till bristningsgränsen på vem de kunde vara från, och precis som jag gissade så var det från mamma och pappa. Eller mormor och morfar kanske jag ska skriva 🙂 Tack snälla för dem!
Det känns så skumt att kalla mina föräldrar det då jag är så van vid att kalla dem farmor och farfar. Men nu är de både och! 🙂 På tal om just det så var ju Ollies riktiga farmor och farfar på en snabbvisit här igår. De hade med sig en fin blomgrupp och passande nog en tomtedräkt till Lilleman. Vi hade tänkt köpa en sån idag men då slapp vi ju det! 🙂 Farmor (och farfar med skulle jag tro) blev så klart alldeles kär i vår lille plutt!

Idag har vi varit på återbesök på BB och vägt plutten. Han hade gått upp 95 gram sedan vi åkte i måndags så barnmorskorna var jättenöjda! De fick även kolla mig och mina stygn och skriva ut mer värktabletter som jag hoppas kommer hjälpa.

Nu ska vi se om jag kommer upp ur sängen och kan göra någon mer nytta än amma! 😛

image

Kommentera

