Jag är mamma!

Igår den 16 december blev jag mamma. Igår födde jag ett barn. Igår blev jag och Johan föräldrar. Igår fick vi en son…

Det spelar ingen roll hur jag formulerar mig eller hur många gånger jag skriver det, det går fortfarande inte riktigt ta in. Jag kan inte förstå. Johan verkar ha lättare för att acceptera det hela, precis som han hade med graviditeten. Jag är väl helt enkelt lite trögare 😛

Just nu ligger Oliver och sover lugnt och tryggt på mitt bröst. Han gillar att vara nära oss. Det är min son som ligger här och jag är hans mamma. Nä, inte nu heller. Jag får väl låta det ta sin tid helt enkelt.

Tog den här bilden innan efter att jag torkat några tårar för jag blev så rörd av att se blicken Johan fick när han tittade på Oliver. Kärlek! ❤

image

2 thoughts on “Jag är mamma!

  1. Så fin bild…När Meja tittade på bilderna på Oliver frågade hon ”mamma, ska vi köpa en bebis?” Hihi, så jag får väl göra det… 😉 Grattis till er igen!! Kramar

Kommentera

