Bilderna från gravidfotograferingen

Nu äntligen har jag fått bilderna från gravidfotograferingen för två veckor sedan. Jag skulle fått bilderna redan förra veckan, men någon på Posten hade bestämt sig för att slarva bort brevet med skivan så jag fick be om en ny som jag hämtade upp på vår fotografs ”riktiga” jobb idag. Detta var då precis innan jag backade in i en lyktstolpe… men det är en annan historia! 😛 Här kommer några av mina favoriter bland bilderna! 🙂

Foto: Mikael Magnusson

Japp, min text, som fotografen själv lagt in! 🙂

Min favoritbild!

Ja, jag mitt klantarsle glömde ta med mig svart BH så därför har jag en svart scarf lindad runt mig. Något jag stör mig på än idag, men jag får väl vara tacksam att jag slängt ner den där sjalen i sista sekund i alla fall (annars hade det blivit lite jobbigt…).

Dags att ta hand om tvätten! Over and out!

9 thoughts on “Bilderna från gravidfotograferingen

  1. Åh vilka underbara bilder!! Och du behöver inte alls ångra att du glömde den svarta bhn, tycker det blev jättefint med sjalen! Så mysigt det var att träffas igår med, synd bara att man inte kan sitta ner och prata på samma sätt när barnen är med. Få vi ta en annan gång 🙂

  2. Magen ser ju jätteliten ut på första bilden… säker på att du ska ha nästa vecka?=)
    Men det blev fina kort! Gillar dom där skuggbilderna (eller vad man kallar dom)

  3. Va FINA ni är! 😀 Så mysiga bilder ju! 🙂 Ojoj det är så nära nu! 😀 Ikväll har jag börjat slå in klapparna sen har jag och älskling kollat på Polarexpressen och myst med glögg! En skön myskväll! 🙂 Inte hunnit med så många i dec så planerade in den igår :* Man måste mysa också, inte bara jobba 😉
    Kramar på dig och magen!

Kommentera

