Vinterpromenad med katterna

Tänk vad man hinner med när man är mammaledig utan barn, jag bloggar ju hela tiden 😉 Idag var det som sagt ännu mer snö ute och dessutom lite blå himmel och sol, så tog med mig katterna och kamerorna ut en sväng. När jag väl kom ut var det inte mycket sol kvar, men fick lite vinterbilder på dem i alla fall.

Rasmus snöiga dammvippa till svans!

Rasmus hade bråttom hem sen!

Våra katter är bra roliga i alla fall, och det måste se rätt kul ut när jag går ut med dem, för de följer ofta efter mig som snälla små hundar. När jag ropar så kommer de springande efter mig. Oftast, ibland traskar de iväg på egna äventyr såklart 🙂 Men de håller sig i närheten, och när de tycker de kommit lite för långt bort från mig skuttar de fram och vill bli klappade. Rasmus hoppade upp i knät på mig när han tyckte det blev för kallt om tassarna 🙂 Får också lite kommentarer från förbipasserande människor som är ute och går med sina hundar och undrar hur jag fått katterna så tama eller vad det är för speciella katter som man kan gå ut och gå med som jag gör 😉

Nä, om man skulle ta tag i de där julkorten nån gång nu då! Over and out!

One thought on “Vinterpromenad med katterna

Kommentera

