Min julklapp till jobbet

Som jag skrev igår så hade jag precis fixat klart min julklapp till vår lilla julklappsutdelning innan julbordet. Då kunde jag ju inte avslöja vad det var, men det kan jag nu! 🙂 Rimmet löd:

Till ett värde av 170 spänn
får du detta par min vän
Hatten av eller hatten på
de går att använda på sätten två
Prisbelönta, söta och kul
med dessa får du en fulländad jul!

I paketet fanns dessa söta små snapsglas från Sagaform som vann priset Formex Formidable 2011, som med hatten på blir en söt julprydnad, och hatten av ett snapsglas! 🙂 Har givetvis köpt dem på Interiora.se!

Luva Snapsglas från Interiora.se

Bild lånad från Interiora.se

Kommentera

