Sista dagen på jobbet…

Sitter nu och äter lite frukost innan jag ska bege mig till jobbet för sista gången på läääänge. Men det känns inte så. Jag har haft lite nedräkning till idag, men det känns snarare som om jag ska gå på lite semester nu, ta två veckor ledigt och sedan komma tillbaka igen. För inte kan det väl vara så att jag inte ska jobba där på över ett år?! Skumt… 😛
Det är dessutom inte ens en hel dag idag eftersom jag slutar fyra. Skönt det, avsaknaden av sömn de sista nätterna känns av nu. Så om 8 timmar är jag mammaledig! :O Oj, DET kändes skumt att skriva!
Hur som, dags att göra sig klar och åka!

One thought on “Sista dagen på jobbet…

Kommentera

