Jag fick ett mms…

Jag fick ett mms från Anna innan idag med den här gamla och mycket vackra bilden som hon hittat när hon rensade ur ett förråd. Det är hon till vänster och jag till höger. Mellan oss har vi drevern Nisse som även kallades för Nappa av någon anledning som antagligen ingen vet längre…
Det ser ut som om jag och Anna har klätt ut oss och sminkat upp oss i alla fall, i vanlig ordning. Det var nåt vi gjorde ganska ofta vill jag minnas. Jag har i alla fall ganska många kort genom åren där vi gått loss med en sminkväska och rotat fram kläder jag önskar jag aldrig tagit på mig.
Blev riktigt sugen på att kolla gamla bilder nu så det får nog bli ett album eller två nästa gång jag är hemma hos mamma och pappa! 🙂

image

3 thoughts on “Jag fick ett mms…

  1. Nämen min mobil tar ju väldigt bra bilder..NOT:-P Men vi e fina ändå!
    Askul att kolla på gamla kort ju… många roliga kort då vi klätt ut oss!:D
    Nisse kallades först för svinnappa för att Aje hade en jacka som var utav det materialet, och det ordet tyckte vi var jättekul… sen kortades det ner till Nappa och ja på den vägen är det… helt logiskt ju=)

Kommentera

